4 greseli de evitat in antrenarea bicepsilor

4 greseli de evitat in antrenarea bicepsilor

 

  • 1Antrenamentele foarte dure.Bicepsii sunt o grupa de muschi mici iar atunci cand ridici greutati foarte mari trebuie sa-ti folosesti spatele,incepand sa semene mai mult a indreptari cu bara.Executa exercitiul corect,cu greutati mai mici si vei creste mai mult!
  • 2.Antrenarea de 2-3 ori pe saptamana a bratelor.Bratele sunt solicitate de fiecare data cand lucrati spatele,pieptul,umerii.Daca mai efectuati si mai mult de 1 antrenament specific pentru brate devine prea mult si bratele numai reusesc sa se refaca dupa efort asa ca nu vor creste.
  • 3.Efectuarea prea multor exercitii.Bicepsii nu sunt o grupa mare si complexa precum spatele si de aceea nu trebuie sa executati mai mult de 3 exercitii(cel mult 4)pentru a-i antrena corespunzator.Daca faci prea multe exercitii nu vei face decat sa le iei din capacitatea de refacere.Asa ca lucreaza-i din greu,o data pe saptamana,cu 3-4 exercitii dar nu mai mult de 12 seturi si cu o tehnica buna de antrenament si vor creste!
  • 4.Antrenarea bicepsilor dupa antrenamentul spatelui.Bicepsii sunt stimulati destul de intens in timpul antrenamentului pentru spate asa ca daca mai incerci sa faci si flexii dupa toate acele exercitii de ramat,tractiuni si indreptari nu vei reusi sa obtiii o activare reusita pentru ca bicepsii sunt deja prea obositi.Este cel mai bine sa faceti un antrenament numai pentru brate sau sa lucrati bicepsii cand faceti piept sau umeri.

 

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*