Alimente care ajuta la cresterea testosteronului

Alimente care ajuta la cresterea nivelului de testosteron

Testosteronul este principalul hormon masculin cu nenumarate beneficii in organism. Este unul dintre cei mai puternici si mai anabolici hormoni naturali, folosit ca principal conbustibil al performantelor sexuale masculine, jucand un rol critic in sanatatea masculina. Acesta ajuta la cresterea densitatii oaselor, a masei musculare, a nivelul de energie, controleaza nivelul de grasime din organism si duce la o mai mare incredere in propriile capacitati.

Cresterea nivelului de testosteron in mod natural, reprezinta principalul scop al fiecarui barbat, care vrea sa isi imbunatateasca sanatatea si perfomanta fizica. Productia de testosteron poate fi influentata de componenta genetica (care nu poat fi controlata), exercitiile fizice, alimentatia si suplimentele nutritive.

In acest articol vom vorbi despre principalele alimente care influenteaza cresterea nivelului de testosteron.

Pentru a creste nivelul de testosteron, este necesar consumul unor alimente bogate in mineralul Zinc. Zincul este supranumit si “mineralul barbatului”. El poate influenta pozitiv productia de testosteron. Alimentele bogate in zinc sunt: scoicile, carnea rosie ( carnea de porc, vita sau de miel), carnea alba (carnea de pui, pestele) alunele, untul de arahide, legumele.

  • Scoicile – Contin o cantitate mare de fier, zinc si magneziu. Ajuta la cresterea andurantei (rezistentei) din timpul antrenamentelor fizice si mareste asimilarea unei cantitati mai mari de zinc in organism necesar pentru secretia de testosteron.
  • Carnea rosie – Are un continut bogat in proteine de calitate, vitamine si minerale esetiale organismului (in special magneziu, fier si zinc).
  • Carnea alba – Este mult mai saraca in lipide fata de carnea rosie si are un continut bogat in proteine de calitate, vitamine (in special vitamina B12) si minerale (fier, zinc, magneziu).
  • Ton – Vitamina D ajuta la cresterea nivelului de testosteron cu pana la 90 % , conform rezultatelor unui studiu realizat la Universitatea medicala Graz din Austria. O conserva cu ton contine cantitatea necesara de Vitamina D.
  • Avocado, Nuci si Uleiuri Vegetale – Colesterolul „rau”, LDL duce la ingrosarea arterelor, crescand riscul de boli cardiovasculare. Anumite cercetari a demonstrat ca consumul la barbati de grasimi mononesaturate (avocado, nuci, uleiuri vegetale) in cantitati mari duce la scaderea colesterolului rau si cresterea nivelului de testosteron.
  • Laptele – Aminoacizii din lapte stimuleaza productia de hormoni anabolici, care ajuta la cresterea masei musculare si la reducerea cantitatii de grasime corporala. Este recomandat trei pahare cu lapte dulce a cate 200 de mililitri, zilnic.
  • Ouale – Sunt o sursa foarte buna de proteine si colesterol. Potrivit unor experimente, din colesterolul continut de oua, organismul sintetizeaza testosteron.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*