Antrenamentul in frig-cateva recomandari

Antrenamentul in frig-cateva recomandari

 

Trebuie sa va imbracati adecvat cu temperaturile la care va antrenati.Cand temperatura este redusa capacitatea de a face fata efortului fizic este redusa.
Cateva recomandari ,pentru cei care fac antrenamente in conditii de frig ,de la Colegiul american de medicina sportiva:

  • 1.Nu purtati o singura piesa de imbracaminte groasa,ci purtati mai multe randuri pentru ca sunt mai calduroase si aveti avantajul de a adauga sau da jos,avand astfel posibilitatea de a regla mai usor temperatura.Trebuie sa reduceti transpiratia si sa evitati tremuratul,tinand corpul cald.
  • 2.O mare parte din temperatura corpului se pierde la nivelul capului si gatului,asa ca acoperiti-va capul cand faceti antrenament in frig.
  • 3.Aerul pe care il inspirati este rece asa ca acoperiti-va gura pentru a-l incalzi.
  • 4.Pierderea de caldura este crescuta semnificativ de hainele umede,de transpiratie si precipitatii.Purtati doar imbracaminte uscata.
  • 5.Pentru a prevenii scaderea temperaturii la nivelul picioarelor purtati incaltari ce absorb transpiratia.
  • 6.Capacitatea corpului de reglare a temperaturii este afectata de deshidratare,crescand astfel riscul de aparitie al degeraturiilor.Pentru a preveni deshidratarea beti lichide.Evitati consumul de alcool sau bauturi cu cafeina pentru ca favorizeaza deshidratarea.Prin consumul de alcool creste riscul hipotermiei pentru ca alcoolul dilata vasele de sange si mareste pierderea caldurii.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*