Antrenamentul-indicatii generale

Antrenamentul-indicatii generale


Cateva indicatii generale pentru antrenamentul cu greutati:

  • -Intre doua serii pauza trebuie sa fie de minim 1 minut si maxim 2 minute,iar intre 2 grupe diferite aproximativ 5 min.
  • -in timpul antrenamentului,pentru a evita deschidratarea este recomandat sa beti doar apa sau unele bauturi speciale pentru sportivi.
  • -alegeti-va greutatile cu care puteti efectua nu mai mult de 8-10 repetari dar nici mai putin de 4 repetari.
  • -dupa ce ati facut numarul propus de repetari,este bine sa efectuati 2-3 repetari fortate cu ajutorul partenerului de antrenament.
  • -prin rotatie,exercitiile trebuiesc mereu inlocuite cu altele la fiecare 3-4 saptamani,astfel incat sa reveniti la acelasi exercitiu dupa 6-8 saptamani dar sa-l efectuati cu o greutate mai mare.Daca nu mariti greutatile si ramaneti la aceleasi,luni de zile,nu veti obtine progrese.
  • -efectuati seriile de incalzire(2 serii) inaintea unui exercitiu.Dupa incalzire prima serie trebuie sa o incepeti cu greutatea maxima propusa.pe parcurs,daca numai puteti face minim 4 repetari fara ajutor mai reduceti din greutate.
  • -mancati cu 2 ore inainte de antrenament.Suplimentele nutritive le puteti lua cu o ora inainte pentru ca acestea se digera mai repede.
  • -pentru a obtine cele mai bune rezultate trebuie sa combinati antrenamentul cu alimentatia corecta si odihna.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*