Antrenamentul la sacul de box

Antrenamentul la sacul de box

Antrenamentul la sacul de box este un antrenament de tip cardio care te va ajuta sa scapi de kilogramele in plus.

Antrenamentul la sac ofera:

- beneficii fizice precum:

-dezvoltarea vitezei de reactie
-imbunatatirea balansului si coordonarii
-cresterea fortei
-tonifierea si dezvoltarea musculaturii
-cresterea mobilitatii
-inlaturarea kilogramelor in plus

-benficii mentale:

-cresterea increderii in prporiile capacitati
-dezvoltarea determinarii si rabdarii
-cresterea capacitatii generale de concentrare.

Antrenamentul la sacul de box incepe cu incalzirea(se incalzesc toate articulatiile si muschii corpului) apoi se trece la mobilitate(strechingul) combinat cu exercitii de gimnastica aerobica.Pregatiti pentru un antrenament dur se trece apoi la lovirea sacului incepand intr-un ritm lent urmat de un ritm din ce in ce mai rapid.Se executa serii de lovituri:lente(pentru invatarea corecta a tehnicii de lovire) si rapide(pentru arderea caloriilor si obtinerea vitezei de executie).Corpul trebuie sa fie relaxat,coatele pe langa corp(garda clasica din box)lovind sacul prin percutare si nu impingere.

Evita accidentarile

Daca antrenamentul nu este executat corect te poti rani.Pentru a evita accidentarile este bine ca la inceput sa folosesti manusi(nu cele de box pentru ca sunt mari si te incurca)de preferat cele de kick-boxing pentru ca sunt mai mici si le controlezi mai usor,astfel vei executa loviturile mai corect.Nu lovi la inceputul antrenamentelor cu putere deoarece ligamentele si tendoanele sunt sensibile si se adapteaza mai greu.la inceput incearca se te concentrezi pe o executie cat mai corecta ca mai apoi sa poti adauga forta in executii fara sa te accidentezi.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*