Cel mai eficient antrenament

 

cel mai bun antrenament

Cel mai eficient antrenament

            Este dificil sa vorbim despre cel mai bun antrenament in culturism deoarece progresele facute de un profesionist sau altul nu depind doar de antrenamente ,ci,si intr-o mare masura de alimentatie,suplimente si in multe cazuri de utilizarea hormonilor si steroizilor.Deci nu exista o unitate de masura a rezultatelor.

Schema ideala de antrenament pentru un culturist natural(are la baza descoperirile stintifice ale unor cercetatori care au masurat efectul exercitiilor):

  • -cel mai mare progres in masa si forta este produs de tipul de exercitii care stimuleaza cea mai mare eliberare de hormoni anabolici
  • -pentru a stimula la maxim eliberarea hormonului de crestere este bine sa faci undeva intre 3-6 repetari pe serie(trebuie sa faci un numar cat mai mare de serii si repetari cu 70-80% din greutatea maxima)
  • -pauzele mai mici stimuleaza o eliberare mai mare de hormoni
  • -nivelul hormonului creste in prima ora de antrenament intens apoi incepe sa scada
  • -cand lucrezi grupele mari (picioare,piept,spate)raspunsul hormonal este mai puternic
  • -raspunsul hormonal este mai mic atunci cand lucrezi gupele mici(brate,umeri)
  • -hormonii anabolici nu au nici un raspuns atunci cand folositi greutati care permit mai mult de 12 repetari pe serie

               Antreneaza-te la inceput cu greutati mari (3-6 repetari pe serie)pentru testosteron,apoi scade putin greutatile si fa 8-12 repetari pe serie(pentru hormonul de crestere).Pentru ca raspunsul hormonal este mai mare atunci cand lucrezi grupele mari este bine sa cuplezi o grupa mare cu una mica (ex: piept cu biceps,spate cu triceps) pentru ca cea mica sa profite de raspunsul hormonal puternic.Antrenamentul sa dureze in jur de o ora,iar pauzele incearca sa le faci cat mai mici.
Alimentatia joaca si ea un rol foarte important asa ca trebuie sa consumi proteine dimineata,imediat dupa trezire,proteine cu absortie rapida si lenta cu o jumatate de ora inainte de antrenament,imediat dupa antrenament vei consuma un shake cu proteine si carbohidrati iar inainte de culcare proteine cu absortie lenta.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*