Deltoizii posteriori – cand sa-i antrenam?

Deltoizii posteriori – cand sa-i antrenam

 
Cu timpul vei ajunge sa aloci cate o zi pentru fiecare grupa majora cand vine vorba de divizarea antrenamentului pe zile.Pentru ca deltoizii posteriori sunt puternic solicitati in timpul antrenamentului pentru spate (in multe exercitii de tip ramat)este bine sa lasati o pauza de 2-3 zile intre antrenamentul spatelui si cel al umerilor ,pentru ca un muschi are nevoie de un timp suficient de recuperare ca sa creasca.
O solutie ar fi sa combini cele doua antrenamente al spatelui cu cel al umerilor dar cel mai eficient lucru este sa lucrati deltoizii posteriori in cadrul antrenamentului pentru spate.

Multi culturisti au adoptat aceasta solutie care face posibila adaugarea a 1-2 exercitii pentru deltoidul posterior dupa ce terminati antrenamentul spatelui.Deltoizii posteriori sunt puternic recrutati in exercitiile de ramat pentru spate incluzand ramatul din aplecat cu bara,ramat cu gantera cu un singur brat,ramat cu bara T ,ramat la cablu lung.Aceste exercitii sunt compuse si implica marele dorsal dar si multe articulatii astfel puteti sa incheiati  antrenamentul spatelui cu efectuarea a 1-2 exercitii de izolare pentru deltoizii posteriori(fluturari din aplecat cu gantere,fluturari la aparat,fluturari la cabluri etc.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*