Divizarea antrenamentului dintr-o zi in doua sesiuni diferite

Separarea antrenamentului dintr-o zi in 2 sesiuni.

 

De cele mai multe ori cand cineva este intrebat ce parere are despre divizarea antrenamentului dintr-o zi in doua antrenamente v-a raspunde ca o asemenea rutina este pentru cei care se dopeaza sau ca  va duce la supraantrenament.
Separarea antrenamentuluidintr-o zi in doua sesiuni poate deveni o optiune atractiva daca analizezi atent aspectele pozitive:

  •  Energie mai multa si o concentrare mai mare;

Daca divizezi antrenamentul in doua sectiuni mai mici nu mai este nevoie sa-ti conservi energia pentru urmatoarea grupa de muschi antrenat si te poti concentra mai bine pe fiecare grupa musculara.
Daca iti lucrezi pieptul cu umerii la un antrenament,mintea in mod inconstient v-a tine de rezerva o mare parte de energie si pentru antrenarea umerilor atunci cand lucrezi pectoralii.
Acest lucru nu se va intampla prin separarea antrenamentului(piept dimineata si umeri seara)astfel vei utiliza toata energia si concentrarea asupra unei singure grupe.Concentrarea,poomparea,greutatile folosite,repetarile, toate se vor imbunatati.

  •  Sesiuni de antrenament mai scurte.

Daca te antrenezi de doua ori pe zi antrenamentele vor fi mai scurte,fiecare sesiune nu trebuie sa dureze mai mulr de 45 de minute.Folosete aceasta tehnica pentru a antrena mai tare si mai eficient fiecare grupa de mushi.

  •  Antreneaza toata grupele musculare

Cei mai multi culturisti avansati sar peste antrenarea unor grupe cum ar fi abdomenul,gambele,trapezul,antebratele pentru ca pierd prea multa energie si timp pentru antrenarea grupelor mari de muschi.Astfel prin divizarea in doua antrenamente pe zi timpul nu v-a mai fi o scuza.

In mod clar aceasta rutina nu este pentru oricine!Nu o pot folosi cei care nu pot dormi minimum 8 ore pe noapte,cei care au mult de lucru sau un program de lucru care nu le permite sa faca un antrenament dimineata si unul seara.Insa daca esti din categoria celor carora timpul le permite nu ezita sa folosesti aceasta rutina!

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*