Extensia unui brat cu priza supinatie

Extensia unui brat cu priza supinatie

Extensia unui brat la helcometru cu priza supinatie

  • Triceps – (Portiunea Lunga, Vastul Intern, Vastul Extern)

Este considerat un exercitiu suplimentar, care pune accent pe izolarea musculaturii tricepsului, fiind recomandat pentru completarea antrenamentului de triceps, de obicei, executarea acestuia fiind facuta sfarsitul programului, pentru a nu influenta si afecta exercitiile de baza.

Pozitia
Obtinerea pozitiei de start se va face prin pozitionarea corpului la nivel vertical, cu fata la helcometru, spatele drept iar privirea in fata. Picioarele se vor departa la nivelul umerilor, mentinandu-se intr-o usoara flexare, sau se va inainta in fata un picior de sprijin. Apucarea manerului se va face cu o priza de tip supinatie (apucarea barei de jos in sus), iar bratul de la nivelul umarului pana la cot se va mentine fix si paralel cu trunchiul. Pentru acest exercitiu se va folosi un maner scurt de helcometru.

Miscarea
Miscarea acestui exercitiu consta in tragerea manerului de helcometru de la nivelul umarului in jos, pana la nivelul coapsei, corespunzatoare bratului. Miscarea se va executa cu o miscare in forta impreuna cu un expir. Revenirea in pozitia de start se va face cu o miscare controlata pana la nivelul umarului, impreuna cu un inspir. Este important pentru obtinerea unei izolari cat mai mare a musculaturii tricepsului, ca pe parcursul miscarii, trunchiul sa nu realizeze nici un fel de balans.

Respiratia
Respiratia se va realiza cu un expir pe partea pozitiva si un inspir pe partea negativa.

Musculatura solicitata
Acest exercitiu solicita doar musculatura tricepsului si anume: Portiunea Lunga, Vastul Intern, Vastul Extern.

Recomandari

  • Se va executa la sfarsitul antrenamentului de triceps in 3-4 serii a cate 12-15 repetari.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*