Extensii cu gantere din culcat dorsal

Extensii cu gantere din culcat dorsal

Extensii cu gantere din culcat dorsal

  • Triceps – (Portiunea Lunga, Vastul Intern, Vastul Extern)

Extensii cu gantere din culcat dorsal este un exercitiu de baza si se recomanda executarea la inceputul antrenamentelor de triceps, pentru a nu influenta negativ greutatea de lucru, prin epuizarea musculaturii in urma exercitiilor suplimentare. Exercitiul solicita atat tricepsul (Portiunea Lunga, Vastul Intern, Vastul Extern) cat si o parte din antebrat ( Anconeului, Primului Radial si Al Doilea Radial ).

Pozitia
Exercitiul se executa din pozitia culcat dorsal, cu bratele drepte, perpendiculare pe sol. Priza ganterelor pentru executarea exercitiului va fi cu priza neutra. Datorita prizei neutre, sarcina de lucru se va reduce considerabil.

Miscarea
Din pozitia culcat dorsal cu bratele drepte, ganterele vor fi coborate lent cu o miscare controlata pana la nivelul capului. Ridicarea ganterelor se va face cu o miscare exploziva pana la indreptarea bratelor. In timpul exercitiului bratele se vor pastra paralele una cu cealalta. Pe tot parcusul unei serii, se va mentine o tensiune constanta asupra tricepsului.

Respiratia
Respiratia se va realiza cu un expir pe partea pozitiva (ridicarea ganterelor) si un inspir pe partea negativa (coborarea ganterelor).

Musculatura solicitata

  • Triceps – (Portiunea Lunga, Vastul Intern, Vastul Extern)
  • Antebrat ( Anconeului, Primului Radial si Al Doilea Radial )
Recomandari

  • Este recomandata o incalzire mai intensa pentru acest exercitiu, deoarece solicita foarte mult articulatia cotului, care este foarte sensibila la accidentari.
  • Pentru acest exercitiu este recomandat executarea a 3-4 serii  /  8-10 repetări.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*