Abdomene cu mingea medicinala

Abdomene cu mingea de fitness

Abdomene cu mingea medicinala

Este un exercitiu care solicita musculatura din zona abdomianala, fiind ideal pentru tonifierea, eliminarea stratului adipos, obtinerea unui abdomen plat si bine definit. Realizarea acestui exercitiu necesita detinerea unei mingi medicinale si se poate realiza la sala, sau in intimitatea propriei case.

Pozitia
Acest exercitiu se va face din orizontal prin asezarea corpului in pozitia culcat dorsal. Bratele se vor sustinute pe  sol, asezate in lateral iar capul si spatele se vor mentine lipite de podea pe tot parcursul exercitiului. Picioarele se vor indoi astfel incat gambele vor fi perpendiculare pe coapse iar talpa piciorului va fi sustinuta pe sol. Distanta dintre picioare se va face in functie de mingea medicinala, pentru a permite sustinerea acesteia la nivelul genunchilor.

Miscarea
Miscarea consta in ridicarea picioarelor de la nivelul solului pana in pozitia in care coapsele devin perpendiculare pe sol. Ridicarea picioarelor se va face cu ajutorul abdomenului iar bratele sustinute pe podea vor avea rolul de mentinerea stabilitatii corpului. Revenirea in pozitia de start se va face cu o miscare controlata pana la apropierea sau atingerea talpii piciorului de sol.

Respiratia
Respiratia se va realiza cu un expir in momentul ridicarii si un inspir in momentul coborarii.

Musculatura solicitata
Musculatura solicitata in timpul exercitiului va fi: Dreptul Abdominal, Oblicul Mare, Tensorul Fasciei Late.

Recomandari

  • Pentru evitarea accidentarilor este recomandata o incalzire usoara cu exercitii de stretching pentru musculatura abdominala.
  • Incepatorii vor realiza 15-20 de repetari, in 2-3 seturi.
  • Pentru avansati, exercitiul se poate face pana la epuizare.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*