Abdomene prin ridicarea picioarelor

Abdomene prin ridicarea picioarelor indoite

Abdomene prin ridicarea picioarelor indoite

Este un exercitiu de fitness care solicita zona abdominala si ajuta la tonifierea si eliminarea stratului adipos, pentru obtinerea unui abdomen plat, bine definit. Acest exercitiu se poate face la sala sau in intimitatea propriei case, deoarece nu necesita aparate sau echipamente de fitness.

Pozitia
Exercitiu se va face din pozitia orizontala, cu spatele intins pe podea iar picioarele indoite, avand talpile sustinute pe sol.
Ca alternativa al acestui exercitiu, pozitia de start, poate fi cu picioarele intinse in prelungirea trunchiului, asezate pe sol, avand aceeasi miscare, cu diferenta unei solicitari mai mari ai muschilor abdominali.
Bratele vor fi indoite, cu palmele in spatele capului, pe tot parcursul miscarii.

Miscarea
Miscarea se va face prin ridicarea simultana a picioarelor si a capului, pana in pozitia verticala a coapselor si desprinderea umerilor de sol. Picioarele se vor indoi odata cu ridicarea acestora sau se vor ridica indoite in functie de pozitia de start, astfel incat se va obtine un unghi de 90 de grade.
Coborarea picioarelor si a capului se va face cu o miscare lenta pana in pozitia de start.

Respiratia
Respiratia se va face cu un expir in momentul ridicarii, picioarelor si a capului, iar coborarea acestora in pozitia de start, se va realiza impreuna cu un inspir.

Musculatura solicitata
Muschii solicitati in timpul exercitiului sunt: Abdominali


Recomandari

  • Pentru incepatori este recomandat, 15-20 repetari, executate in 2-3 seturi.
  • Pentru avansati, exercitiul se poate face pana la epuizare.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*