Antrenament de ardere a stratului adipos

Antrenament de ardere a stratului adipos

Antrenament de ardere a stratului adiposPentru a reduce timpul de antrenament la sala, si a creste eficienta antrenamentelor, va recomandam cresterea densitatii antrenamentului cu ajutorul superseriilor. Majoritatea exercitiilor se executa cu serii pentru o singura grupa musculara cu pauze de 1-2 minute ceea ce scade eficienta antrenamentelor.

Superseturile cresc intensitatea antrenamentelor si scad timpul petrecut in sala. Acestea se executa prin combinarea a doua exercitii diferite din grupe musculare antagoniste (opuse) intr-o singura serie.
In acest fel, o grupa musculara este folosita pentru a executa un exercitiu, iar in acelasi timp cealalta grupa musculara se relaxeaza pentru urmatoarea serie.

Un exeplu bun ar fi grupele musculare bicepsi si tricepsi, care atunci cand sunt executate in superserie, acidul lactic acumulat in prima grupa musculara lucrata iese din bicepsi, acumulandu-se in tricepsi si viceversa.

Un studiu realizat de cercetatorii de la Colorado State University, pe un grup de 7 femei intre 22 si 35 de ani active din punct de vedere fizic, sau antrenat de 3-4 ori pe saptamana cu superserii pe o durata de 1 ora si jumatate, efectuandu-se teste la fiecare 16 ore dupa antrenament sa demonstrat ca rata metabolica a crescut cu peste 50%.

Daca vrei sa iti maresti rata metabolica si sa arzi mai rapid tesutul adipos atunci include superseriile in antrenamentul tau.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*