Ce este Tae-Bo

Exercitii Tae-Bo

Ce este Tae-Bo

Tae-Bo este o forma de miscare aerobica care combina mai multe stiluri cum ar fi: dans, box, karate, kick-boxing, aerobic, balet, fitness, ridicarea de greutati, intr-un singur antrenament.
Un antrenament de Tae-Bo se desfasoara prin mai multe miscari legate intre ele fara pauza pana la terminarea antrenamentului. Acest lucru duce la solicitarea tuturor grupelor musculare cu o intensitate maxima, avand ca efect arderea mai rapida a grasimilor, tonifierea muschilor, inbunatatirea echilibrului, coordonarii, mobilitatii si a sistemului osos. Intr-o ora de antrenament Tae-Bo se pot arde intre 500 – 800 de calorii.

Tae-Bo are foarte multe efecte benefice pentru sanatate, printre care si inbunatatirea circulatiei sanguine, cresterea oxigenarii in sange, stimularea regenerarii tesutului muscular, intarirea sistemului imunitar si stimularea producerii de endorfine (hormonul fericirii) care este responsabil pentru eliminarea stresului.

Un antrenament de Tae-Bo va incepe intotdeauna prin incalzirea muschilor si articulatiilor cu exercitii de stretching si alergari usoare. Acesta se poate realiza prin coregrafii speciale sau miscari al tuturor muschilor executate consecutiv. In functie de miscarea si viteza in care se executa un antrenament se vor obtine diferite rezultate cum ar fi arderea grasimi, relaxare, inbunatatirea reflexelor, mobilitate.

Recomandari:

  • Este recomandat inainte de fiecare antrenament o incalzire a tututor muschilor si articulatiilor.
  • Pentru incepatori este recomandat pauze scurte in antrenamentul de Tae-Bo, pentru a evita solicitarea maxima a organismul.
  • Nu este recomandat persoanelor care prezinta afectiuni cardiace, celor care prezinta crize acute de astm, sau celor care nu permit efectuarea efortului fizic.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*