Combinatii de alimente care ajuta la slabit

Combinatii de alimente care influenteaza arderea grasimilor

Combinarea anumitor alimente ne pot ajuta sa ardem grasimea mult mai usor, datorita proprietatilor pe care le au. Spre exemplu pentru eliminarea grasimii de pe abdomen este nevoie de alimente care  blocheaza excesul de cortizol impreuna cu cel al hormonului de stres, iar daca vrei sa arzi tesutul adipos de pe posterior va trebui sa te axezi pe o dieta saraca in grasimi si bogata in calciu.

Portocalele impreuna cu avocado ajuta la arderea grasimi de pe abdomen
Conform specialistilor, persoanele care depun tesut adipos in excess pe abdomen se datoreaza unui nivel crescut de cortizolul, factor care influenteaza reducerea metabolismului. Pentru blocarea excesului de cortizol este nevoie de vitamina C, iar combinatia dintre portocale si avocado, va reduce riscul inflamatiei si al depunerii de grasime pe abdomen.
Preparare: 1 avocado, 3 portocale si puin ulei de masline. Impreuna cu aceasta salata se poate servi piept de pui la gratar.

Branza de vaca impreuna cu fasole neagra ajuta la eliminarea grasimi de pe posterior
Branza de vaca degresata, ajuta la eliminarea grasimii, iar impreuna cu fasole neagra influenteaza arderea tesutului adipos de pe posterior.
Preparare: 1 conserva fasole neagra, 350g branza de vaca degresata, 3 roşii, o jumatate cană de porumb şi pătrunjel proaspăt. Toate acestea se pot pune in mixer pentru un sos delicios, care poate fi consumat pentru gustarile dintre mesele principale.

Nuci braziliene cu ceapă pentru eliminarea grasimi in general
Nucile braziliene au un continut bogat in L-arginină, un nutrient care ajuta la cresterea metabolismului si arderea grasimi.
Preparare: Se vor marunti nucile braziliene cu ceapa si se vor amesteca cu putina quinoa fiarta. Se poate consuma cate o jumatate de cana, sera.

Unt de arahide cu fulgi de ovaz pentru a putea arde si mai multa grasime
Poate fi consumat ca desert, si este bogat in proteine, fibre, care ajuta la adaugarea de masa musculara si eliminarea grasimi.
Preparare: 2 linguri de unt de arahide impreuna cu 2 linguri de fulgi de ovaz.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*