Crunch cu rasucire

Crunch cu rasucire

Crunch cu rasucire

Acest exercitiu este ideal pentru tonifierea si eliminarea stratului adipos din zona abdominala pentru obtinerea unui abdomen plat si bine definit. Datorita modului simplu de executie al exercitiului, fara necesitate de aparate sau echipamente de fitness, acesta se poate face in intimitatea propriei case.

Pozitia
Obtinerea pozitiei de start al acestui exercitiu se va realiza prin asezarea trunchiului in pozitia culcat dorsal cu picioarele sustinute pe o banca sau mentinute in aer la un nivel mai sus decat nivelul abdominal. Capul se va mentine pe sol iar bratele flexate cu palmele la ceafa, incrucisate la piept sau in lateral in functie de preferintele executantului.

Miscarea
Miscarea consta in ridicarea trunchiului de la sol impreuna cu o rotatie alternativa, pana la atingerea sau apropierea cotului de piciorul opus si mentinerea in acea pozitie pentru o perioada scurta de timp. Revenirea in pozitia de start se va face cu o miscare controlata pana la apropierea capului de nivelul solului fara relaxarea musculaturii abdominale si continuarea miscarii cu ridicarea si alternarea pe partea opusa, executiei anterioare.

Respiratia
Ridicarea trunchiului se va face impreuna cu un expir puternic iar coborarea impreuna cu un inspir.

Musculatura solicitata
Muschii solicitati in timpul exercitiului sunt: Dreptii Abdominali si Oblicul Mare.

Recomandari

  • Pentru incepatori este recomandat, executarea a 15-20 repetari, in 2-3 seturi.
  • Pentru avansati, exercitiul se poate face pana la epuizare.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*