Definirea exercitiilor aerobice

Definirea exercitiilor aerobice

Exercitiile aerobice au un rol foarte bun in definirea corpului si senzatia de confort pentru organism. Respiratia si reglarea acesteia in antrenament are o importanta foarte mare asupra exercitiilor aerobice. In corp exista 3 sisteme energetice care alimenteaza muschii pentru realizarea activitatii fizice si anume doua sisteme anaerobe si unul aerobic.Cele doua sisteme anaerobe sunt folosite pentru exercitiile intense.

Unul dintre ele se bazeaza pe furnizarea rapida a energiei (exploziile fizice), cum ar fi sprinturile, salturile, aruncarile, ridicarea de greutati, nu mai mult de 15-20 secunde.

Al doilea sistem anaerob se bazeaza pe glucoza care furnizeaza energie pentru tipurile de exercitii de 45-90 secunde de activitate.

Al treilea sistem energeti este cel aerob, care se bazeaza pe oxigen pentru a furniza energia necesara activitatii fizice de intensitate constanta, moderata sau scazuta, cum ar fi jogging-ul, mersul pe bicicleta.

Pentru a obtine rezultate foarte bune trebuie sa combinam exercitiile aerob cu cele anaerob (ridicari de greutati). Durata exercitiilor aerobice este intre 15-20 min dar atentie, exercitiile trebuiesc executate fara pauza intre ele iar pentru rezultate notabile este bine sa fie efectuate zilnic. Programul il puteti creea cu ajutorul exercitiilor de mai jos in functie de reactiile organismului.

Exercitiile aerobice :

– Jogging

– Mersul pe jos

– Saritul coardei

– Ciclismul

– Inotul

 

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*