Dieta antirid

Dieta antirid

Odata cu inaintarea in varsta aparitia ridurilor este inevitabila, de aceea va trebui sa ne pastram pielea stralucitoare, muschii tonifiati cu ajutorul dietelor si exercitiilor fizice. Alegerea inteligenta a alimentelor constituie baza mentinerii tineretii pieli pentru o perioada mai mare de timp.

Dieta antirid ajuta la eliminarea toxinelor depozitate, la curatarea pielii pentru recapatarea tonusului si culoarea naturala. Eliminarea acestor reziduri si toxine se va face cu ajutorul excesului de apa care va reduce cearcanele din jurul ochilor. Alimentele antioxidante ajuta la refacerea daunelor aduse de radicalii liberi. Alimentele bogate in beta-caroten, vitamina C, antioxidanti, potasiu si licopenul ajuta la imbunatatirea fermitatii pielii (spanacul), cele bogate in omega-3 la reducerea eruptiilor cutanate iar pepenele verde pentru a va oferi un ten luminos.

Rodie – pentru o piele mai fina
Acest fruct este plin de vitamina C, cea care ajuta in lupta cu ridurile prin eliminarea radicalilor liberi. Sucul din semintele de rodie contine acid elagic si acid punicalagin. Acidul elagic combate daunele produse de radicalii liberi iar acidul punicalagin este un nutrient care are capacitatea de a pastra colagenul.
Consuma – o ceasca de seminte de rodie in fiecare saptamana.

Afine – pentru netezirea liniilor fine
Afinele sunt cele mai bogate alimente in antioxidanti. Cu alte cuvinte, protejeaza pielea de radicalii liberi produsi in urma expunerii la soare, stres emotional si efort fizic exagerat.
Consuma – o jumatate de ceasca la fiecare doua zile.

Spanac si Napi – pentru fermitate
Spanacul si Napi contin fitonutrienti speciali si compusi antioxidanti care previn daunele produse de radicali liberi.  Spanacul este plin de beta caroten si luteina, doua elemente care imbunatatesc elasticitatea pielii.
Consuma – in fiecare saptamana, separat sau impreuna, spanac si napi.

Pepene rosu sau verde pentru luminozitate
Racoritor si dulce, pepenele rosu sau verde contine vitamina C, antioxidanti, potasiu si licopen. Toate acestea mentin echilibrul de nutrienti si apa la nivelul celulelor.
Consuma – o felie o data sau de doua ori pe saptamana.

Ulei de masline – pentru o piele sanatoasa
Grasimile “bune” din uleiul de masline sunt extrem de benefice pentru piele deoarece contin Omega-3 care imbunatateste circulatia sanguina, lasand pielea supla si cu o coloratie sanatoasa.
Consuma – o lingurita pe zi.

Pe langa dieta, este recomandat sa folosesti si produse de ingrijire antirid si anti-ageing.

Planul dietei antiriduri

Mic dejun

Pentru micul dejun poti consuma cat mai multe fructe. Alege una dintre variantele de mai jos.

  1. 2 linguri de muesli cu migdale, acoperite cu o lingura de afine si o lingura de seminte de in macinate, cacao si fructe de padure presarate.
  2. Un pahar de suc de rodie, 2 felii de paine prajita de cereale integrale crocante cu 2 lingurite de unt de arahide.
  3. 4 linguri de terci de cereale acoperit cu 6 prune uscate.

Gustare

  1. Felii de pepene verde
  2. O mana de afine

Pranz

Masa de pranz va trebui sa contina salata mixta plina de culoare cu sardine, macrou afumat sau branza de vaci.

  1. Sardine la gratar pe paine prajita. Utilizeaza sardine in sos de tomate si pune pe gratar 2 felii de paine prajita integrala. Adauga rosii feliate.
  2. Pita facuta rulou umpluta cu spanac tocat si 30 g de branza maruntita de capra si mult de ulei de masline si sos de lamaie.
  3. O jumatate de felie de pepene verde, fara seminte, umpluta cu 3 linguri de creveti sau macrou afumat si o lingura de seminte de pin.

Cina

Trebuie sa consumi intotdeauna o felie de pepene inaintea de fiecare masa.

  1. 168g de somon copt in cuptor stropit cu chilli-infuzat in ulei de masline, 3 linguri de linte verde gata-preparata. Salata de spanac cu dressing.
  2. Pui Marengo – un piept de pui si 3 linguri de orez nefiert, se toarna peste 400 ml suc de portocale si ciuperci tocate, se acopera cu folie si se coace. Serviti cu verdeturi.
  3. Omleta de spanac. Prepara o omleta din 2 oua si 2 albusuri de ou suplimentare. Adauga o lingura de branza si spanac si serveste cu cartofi feliati copti.
  4. Somon cu o lamaie si sos din plante aromatice – se gateste in doar 25 de minute si se serveste cu o salata verde, mazare si morcovi.

Desert

  1. Bol plin cu fructe inchise la culoare cum ar fi mure, coacaze negre, struguri negri, prune sau afine. Poti servi doar fructele sau cu iaurt cu un continut scazut de grasime.
  2. 30 g de branza proaspata cu 12 boabe de struguri negri.

Puteti alege doar una dintre variantele puse la dispozitie pentru fiecare masa.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*