Dieta cu banane

Dieta cu banane

Fructele si legumele sunt printre cele mai importante alimente care ajuta la eliminarea kilogramelor in plus si de aceea ele nu ar trebui sa lipseasca din meniul zilnic. Bananele sunt alimente care contin in cantitati mari carbohidrati insolubili numiti “amidon rezistent”.  S-a demonstrat ca bananele consumate in anumite ore ale zilei ajuta la eliminarea excesului de grasime, datorita continutului bogat in enzime care accelereaza metabolismul, factor important in arderea tesutului adipos. De asemenea are capacitatatea de a reduce tensiunea arteriala, inbunatateste sanatatea pielii si stralucirea parului. O banana contine doar 95 de calorii dintre care doar 0.5g de grasime si ofera foarte multe beneficii suplimentare.

Dieta cu banane:
Dieta cu banane este un plan alimentar simplu, care necesita consumul doar de banane si apa la micul dejun. La pranz si cina se va consuma cate 1-2 banane inainte de fiecare masa. In timpul meselor principale se va consuma doar alimente sanatoase care sustine efortul de pierdere in greutate iar dupa ora 8:00 p.m. nu se va mai manca nimic. In timpul dietei cu banane nu sunt recomandate alimente precum: inghetata, produsele lactate, alcoolul sau desertul dupa masa de seara iar singura bautura care se poate servi la masa, este apa la temperatura camerei. Alimentele recomandate in timpul dietei sunt cele sanatoase, cu putine calorii, bogate in apa si fibre (fasolea, supele, legumele, fructele, iaurtul cu putine grasimi, carnea slaba, ouale si nucile).

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*