Dieta pentru viata lunga

Dieta pentru viata lunga

Alimentele si legumele sunt foarte importante pentru sanatatea organismului. De aceea 5 fructe sau legume crude zilnic poate avea efecte benefice asupra sanatatii noastre. Aceasta dieta echilibrata presupune consumul unei varietati de alimente si legume pentru a evita monotonia si consumul unui singur aliment.

Regula celor cinci fructe va trebui adaptata organismului inca din copilarie. Majoritatea copiilor prefera gustul in special dulce si de aceea va trebui obisnuiti cu alimente sanatoase precum fructele si legumele.

Cruditatile sunt extrem de valoroase din punct de vedere nutritiv, iar tratarea termica, e bine sa fie de scurta durata si la temperaturi care sa nu depaseasca 100 grade Celsius.

Anumite alimente precum: carnea, pestele, ciupercile, fasolea, mazarea, oul, trebuiesc preparate termic. Modul in care sunt pregatite alimentele este foarte important deoarece, vitaminele, mineralele si gustul acestora se pot pierde in timpul prepararii acestora. Alimentele pregatite la gratar este superioara celei pregatite in ulei. De asemenea fierberea in baie de abur este superioara celei in apa iar coacerea cartofilor in caja este de preferat in locul fierberii sau prajelii.

Dieta echilibrata inseamna si hidratare. De aceea va trebui sa consumam aproximativ 2,5 litri de lichide zilnic: apa, sucuri naturale de fructe si legume, supe, ceaiuri. In nici un caz, necesarul de lichide nu trebuie asigurat din bauturi carbogazoase.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*