Exercitii fitness pentru brate

Exercitii fitness pentru brate

Exercitii fitness pentru brate

Daca vrei sa ai un corp de invidiat va trebui sa incluzi in antrenamentele de fitness exercitii care solicita si musculatura bratelor, deoarece lipsa tonicitatii musculare din zona bratelor duce la incarcarea cu tesut adipos creand un aspect neplacut.
Pentru a avea brate frumoase si tonifiate va propunem o serie de exercitii care va elimina stratul adipos si va tonifia musculatura bratelor.

Exercitii:

 

  • Flexii cu gantere

Pozitia: Din picioare  cu bratele pe langa corp si privirea inainte.
Exercitiu: Se vor ridica ganterele de 1 kg alternativ pe langa corp pana la nivelul umerilor. Coborarea ganterei se va face pana in pozitia de start, dupa care se va ridica celalalt brat.
Acest exercitiu solicita musculatura bicepsilor.

 

  • Flotari cu bratele apropiate

Pozitia: Culcat pe burta cu bratele paralele pe langa corp, privirea inainte, iar picioarele apropiate, sprijinite pe varfuri.
Exercitiu: Miscarea se face prin impingerea in brate si ridicarea trunchiului de la sol cu spatele drept.
Muschii solicitati sunt bicepsul branhial, tricepsul si musculatura pectoralilor care are un efect de ridicare si tonifiere a sanilor la femei.

 

  • Impins cu gantere din pozitia verticala

Pozitia: Din picioare cu spatele drept si privirea inainte
Exercitiu: Miscarea se va face prin ridicarea ganterelor prin verticala de la nivelul umerilor, pana la indreptarea bratelor si coborarea acestora in pozitia de start.
Sunt solicitati Tricepsii Branhiali si Deltoidul Mijlociu.

 

  • Extensia bratelor deasupra capului cu gantera

Pozitia:  Din picioare cu bratele ridicate deasupra capului.
Exercitiu: Coborarea ganterelor prin spatele capului si ridicarea acestora pana la indreptarea bratelor.
Este solicitata musculatura tricepsului.

 

  • Flexii in lateral cu bratele orizontale

Pozitia: Din picioare cu bratele intinse in lateral in pozitia orizontala.
Exercitiu: Miscarea se va face prin indoirea bratelor si ridicarea antebratelor cu bantere de 1 kg pana la nivelul umerilor. Revenirea se va face prin indreptarea bratelor pana in pozitia orizontala.
Acest exercitiu solicita musculatura bicepsului.

 

Recomandari:

  • Inainte de fiecare antrenament este recomandata o incalzire de 5 min.
  • Pentru fiecare exercitiu se vor face 2-3 seturi a cate 15-20 repetari.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*