Exercitii pentru picioare frumoase

Daca vrei sa scapi de celulita sau doar sa iti tonifiezi muschii va punem la dispozitie un program simplu de fitness. Nu este de ajuns un regim alimentar sanatos sau diete pentru a da forme frumoase piciorului tau sau a elimina celulita, deoarece muschii ii poti modela doar prin intermediul exercitiilor fizice, care tonifiaza musculatura, elimina celulita si obtine acele forme frumoase.

Exercitii Fitness Picioare

  • Acest exercitiu se face din pozitia orizontala cu bratele pe langa corp (se pot folosi gantere), prin indoirea picioarelor pana cand coapsele devin paralele cu solul, dupa care se revine in pozitia de start. Pe tot parcursul miscarii spatele va fi tinut drept. Acest exercitiu se poate executa si prin saritura pe o durata de 60 secunde.
  • Al doilea exercitiu se va face din pozitia orizontala cu gantere, prin aplecarea trunchiului in fata si ridicarea piciorului drept in spate pana devine paralel cu solul, dupa care se revine in pozitia de start si se repeta miscarea pe acelasi picior, pana la terminarea exercitiului, alternand picioarele la fiecare exercitiu. Se vor face cate 2 serii a cate 12-15 repetari pentru fiecare picior.
  • Al treilea exercitiu va fi genoflexiuni cu picioarele departate si se va executa cu picioarele departate, si indoirea acestora pana coapsele devin paralele cu solul. Bratele se vor tine in fata pe toata durata exercitiului. Se va face timp de 60 secunde. Executia alternativa a acestui exercitiu va fi prin indoirea picioarelor si mentinerea timp de 3-5 secunde in acea pozitie.
  • Al patrulea exercitiu se va face cu piciorul stang pe un prosop, prin alunecarea acestuia in lateral si indoirea piciorului drept. Revenirea se va face prin indreptarea piciorului drept si alunecarea picorului pe prosop pana in pozitia orizotala. Dupa terminarea exercitiului se vor alterna picioarele. Se vor face 2 serii a cate 12-15 repetari pentru fiecare picior.
  • Al cincilea exercitiu se va face prin inaintarea unui picior in fata si indoirea acestuia la 90 de grade, revenirea se va face prin indreptarea acestora in pozitia de start. Se va face timp de 60 secunde. O metoda alternativa de executie a acestui exercitiu este executia alternativa a picioarelor, prin inaintarea in fata prin mers.
  • Al seaselea exercitiu se va face din pozitia intins pe spate, cu picioarele indoite si ridicarea findului de la sol pe o durata de 60 de secunde. Pentru o dificultate sporita a acestui exercitiu se va indrepta unul din picioare in pozitia verticala, ridicand fundul de la sol.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*