Extensia coapsei din pozitia cvadrupeda

Extensia coapsei din pozitia cvadrupeda

 Extensia coapsei din pozitia cvadrupeda

Este un exercitiu care solicita gluteii, fiind indicat pentru eliminarea celulitei, tonifierea, marirea si obtinerea unei forme de invidiat a musculaturii din zona fesiera. Realizarea acestui exercitiu nu necesita aparate sau echipamente de fitness si de aceea se poate face in intimitatea propriei case.

Pozitia
Pozitia de start al acestui exercitiu se va obtine prin asezarea in postura cvadrupeda cu bratele si picioarele departate la nivelul umerilor. Pe tot parcursul exercitiului, spatele va fi intr-o usoara extensie cu privirea in fata. Bratele se vor mentine drepte iar palmele vor fi orientate cu varful degetelor in fata.

Miscarea
Exercitiul se va realiza prin ducerea unui picior in spate cu o extensie energica, impreuna cu un expir si ridicarea talpii in sus, pana la contractarea maxima a musculaturii fesiere. Revenirea se va face cu o miscare controlata pana in pozitia de start si continuarea repetarilor cu acelasi picior pana la terminarea unei serii.
Ca alternativa de executie al acestui exercitiu este extensia coapsei din pozitia cvadrupeda cu piciorul drept. Pozitia si miscarea va fi aceeasi cu diferenta membrului inferior care se va indrepta in spate intr-o pozitie oblica.

Respiratia
Respiratia se va face cu un expir in momentul ridicarii si un inspir in momentul coborarii.

Musculatura solicitata
Musculatura solicitata la acest exercitiu este: Marele Fesier

Recomandari

  •  Pentru evitarea accidentarilor este recomandata o incalzire usoara inainte de fiecare antrenament, pentru grupele musculare solicitate in timpul activitatii fizice.
  • Se vor face 2-3 serii a cate 10-20 de repetari pentru un singur picior.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*