Flotari pe mingea de fitness

Flotari pe mingea de fitness

Flotari cu bratele pe mingea de fitness

Este un exercitiu care ajuta la tonifierea musculaturii din zona pieptului, bratelor si a spatelui. Pentru executarea acestui exercitiu este nevoie de o minge de fitness (Fitball).

Pozitia
Acest exercitiu se face prin asezarea cu bratele in lateralul mingii de fitness, la nivelul umerilor si sustinerea pe varful picioarelor, astfel incat corpul va trebui sa formeze o linie dreapta de la cap pana la glezna picioarelor.

Miscarea
Miscarea se va face prin impingerea in brate, pana la indreptarea acestora, cu o miscare normala, impreuna cu un expir. Coborarea se va face prin indoirea bratelor, pana la atingerea pieptului de minge, avand o miscare lenta, fiind executata impreuna  cu un inspir.

Respiratia
Respiratia se va face cu un expir pe partea pozitiva si un inspir pe partea negativa.

Musculatura solicitata
Muschii solicitati in timpul exercitiului sunt: Pectoralii, Deltoizii, Tricepsii si Dorsalii.


Recomandari

  • Se recomanda executia a 8-12 repetari executate in 2-3 seturi.
  • Inainte de executia acestui exercitiu este recomandata o incalzire usoara, prin rotirea bratelor si putin Stretching, pentru grupele de muschi solicitate.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*