Include rosiile in dieta

Beneficiile care le pot aduce rosiile in dieta ta – Rosiile sunt bogate in vitamina A, C, K, fibre, carbohidrati, potasiu, fier, licopen, fosfor si sulf si contin foarte putine calorii si grasimi. Rosiile reduc riscul aparitiei anumitor boli si sunt benefice pentru vedere, hipertensiune, diabet, ten si tractul urinar, poate ajuta la protejarea inimi.

Datorita licopenului care se gaseste in rosii, protejeaza celulele organismului uman de cancer, in special de cancerul de prostata, cervical, stomacal, mamar, bucal sau esofagian. Rosiile pot reduce colesterolul si tensiunea arteriala.
Acestea mai pot reduce afectiunile cardiace, datorita licopenul care este benefic pentru inima, inbunatateste vederea datorita vitaminei A pe care o contin si ajuta la detoxifierea organismului. Rosiile mai pot proteja inpotriva diabetului, fiind foarte bogate in crom, care ajuta la mentinera nivelului de zahar din sange, fixarea calciului, datorita vitaminei K, inbunatatind astfel sistemul osos iar sucul de rosii este un remediu excelent impotriva arsurilor solare.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*