Antrenament Fitness Nicoleta Luciu

Antrenament Fitness Nicoletei Luciu

Antrenamentul de fitness al Nicoletei Luciu este imparţit in doua parţi şi anume antrenamentul fitness 1 (solicita zona superioara a corpului) şi 2 (solicita zona inferioara a corpului).

Antrenament fitness 1

Exercitii:

  • Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati: 1 serie x repetari pana la epuizare.
  • Pectorali: fluturari cu gantere din orizontal – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Spate: ramat cu o gantera – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Umeri: impins cu gantere – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Biceps: flexii alternative cu gantere – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Triceps: flotari cu bratele apropiate din inclinat – 3 serii x 10-15 repetari.

Antrenament fitness 2

Exerciţii:

  • Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicaţi – 1 serie x repetari pana la epuizare.
  • Coapse: fandari cu gantere alternative pe cate un picior – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Fesieri: urcari pe scaun sau banca alternativ cu fiecare picior – 3 serii x 10-15 repetari.
  • Gambe: ridicari pe virful unui picior cu o gantera in mina opusa – 3 serii x 10-15 repetari.

Toate seriile vor avea o pauza intre ele de 2-3 minute.

Program antrenament fitness:

  • Luni – antrenament fitness 1
  • Marti – aerobic (20-30 min bicicleta statica)
  • Miercuri – antrenament fitness 2
  • Joi – aerobic (20-30 min alergare in aer liber sau pe banda)
  • Vineri – antrenament fitness 1
  • Simbata – pauza
  • Duminica – pauza

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*