Dieta lui Catherine Holland

Dieta lui Catherine Holland campioana IFBB Figure Pro

Dieta in afara sezonului folosita de Catherine Holland este bazata pe o cantitate moderata de carbohidrati, grasimi foarte putine si o cantitate mare de proteine.

Dieta

  • Masă 1: Ovaz si Proteine din zer
  • Masă 2: Albuşuri de ou sau Friptura si Orez brun
  • Masă 3: Peste şi Yam (Planta cultivata în America de Sud)
  • Masa 4: Carne de pui si Orez brun
  • Masa 5: Carne curcan, Broccoli
  • Masa 6: Peste, Asparagus
  • Masa 7: Shake de proteine din zer

Se spune ca mesele dinainte si dupa antrenament sunt cele mai importante mese. Mesele preferate de Catherine Holland inainte si dupa antrenament sunt:

  • Inainte de antrenament (Peste si Yam)
  • Dupa antrenament (Carne de pui si orez brun)

Suplimente

Suplimentele folosite de Catherine sunt Evogen EVP  care ii ofera o pompare incredibila si o concentrare maxima. Foloseste 2 linguri dimineata cand se trezeste si 2 linguri inainte si dupa antrenament.

 

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*