Program Fitness Jessica Alba

Program Fitness Jessica Alba

Program Fitness Jessica Alba

Jessica Alba a adus pe lume in anul 2011 doua fetite. La 5 luni dupa nasterea lor Jessica Alba si-a inceput antrenamentele de fitness reusind sa revina la formele initiale. Antrenamentele sale au inceput cu mult timp in urma iar cu ajutorul antrenoarei sale de fitness a reusit sa ajunga la o silueta de invidiat. Acest program de antrenament era format din exercitii timp de 5 ori pe saptamana, a cate 2-3 ore. In acest timp a folosit si un dispozitiv pentru a  calcula caloriile consumate la o sedinta de fitness. Scopul sau era arderea a 500 de calorii la un antrenament.

Jessica Alba este privita ca un adevarat exemplu de catre femeile din intreaga lume, atat datorita siluetei sale de invidiat cat si datorita carierei sale de succes.

Program Antrenament Fitness Jessica Alba

Exercitii Fitness Jessica Alba
Seturi Repetari
 Exercitii cardio  3  Timp de 10 minute
 Fandari cu un picior suspendat pe banca  3  10-12
 Impins sau fluturari cu gantere pentru piept  3  10-12
 Exercitii brate: Flexii cu gantere  2  10-12
 Exercitii brate: Extensii cu gantere din culcat  2  10-12
 Exercitii abdomen: Crunch pe mingea de fitness  3  30

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*