Ridicarea bazinului cu picioarele sustinute pe minge

Ridicarea bazinului de la sol cu picioarele sustinute pe mingea de Fitness

Exercitiul solicita musculatura din zona fesiera, fiind benefic pentru tonifierea, arderea tesutului adipos si marirea musculaturii glutei. Pentru executarea acestui exercitiu este nevoie de o minge de fitness, iar in cazul detinerii acest exercitiu se poate face si acasa.

Pozitia
Acest exercitiu se va face din pozitia culcat dorsal, la plan orizontal, cu bratele sustinute pe sol, asezate in lateralul corpului. Capul si umerii se vor mentine lipit de podea pe tot parcursul exercitiului. Calcaiul picioarelor va fi sustinut pe mingea de fitness, cu genunchii indoti iar bazinul lipit de podea.

Miscarea
Miscarea consta in ridicarea bazinului de la sol prin impingerea in picioare, pana cand coapsele si bazinul devin o linie dreapta. In cazul incepatorilor, impingerea in picioare, poate fi ajutata de bratele sustinute pe sol pentru ridicarea bazinului. Coborarea se va face cu o miscare controlata, pana la atingerea bazinului de sol dupa care se va relua cu ridicarea acestuia pana la obtinerea a 10-15 repetari.

Respiratia
Respiratia se va realiza cu un expir in momentul ridicarii si un inspir in momentul coborarii.

Musculatura solicitata
Muschii solicitati sunt: Fesierul Mare, Fesierul Mic, Fascia Lata

Recomandari

  • Inainte de executarea exercitiului este necesara o incalzire usoara cu exercitii de stretching pentru musculatura fesiera.
  • Incepatorii vor realiza 10-15  repetari, in 2-3 seturi.
  • Avansatii pot face exercitiul pana la epuizare.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*