Slabire: mersul pe bicicleta

Slabire: mersul pe bicicleta

Daca doreşti sa elimini cateva kilograme, atunci mersul pe bicicleta poate fi unul dintre exerciţiile usoare şi extrem de eficiente in arderea caloriilor.

Mersul pe bicicleta la o viteza moderata (19-22 de kilometri pe ora) ajuta la arderea a 235 de calorii pe o durata de 30 de minute. De aceea mersul pe bicicleta timp de o ora pe zi poate fi suficient pentru eliminarea stratului adipos.

Aceasta activitate se poate practica la sala pe o bicicleta statica sau pe o bicicleta normala (atunci cand mergi prin oras, cu familia sau in weekend) iar daca nu ai timp de plimbari te poti duce la locul de munca pe bicicleta. Impreuna cu o dieta adecvata poţi slabi cu usurinta o jumatate de kg pe saptamana.

Aceasta slabire este normala şi sanatoasa, deoarece o scadere in greutate mai mare de atat presupune infometare şi pierderea de tesut muscular. Cea mai buna alegere pentru slabire este practicarea activitatilor fizice impreuna cu o alimentatie sanatoasa.

Un ciclist de performanta este destul de suplu iar totul se datoreaza mersului pe bicicleta. Atunci cand merge cu 40 km pe ora, organismul lui arde de 3 ori mai multe calorii decat un om normal (aproximativ 100 calorii pe km) iar in timpul unei curse poate ajunge şi la 8000 de calorii arse intr-o singura zi.

Pentru a inlocui nutrinţi pierduti in timpul mersului pe bicicleta este nevoie de o alimentatie sanatoasa. Chiar daca nu vei ajunge la nivelul unui ciclist de performanţa, aceasta activitate te poate ajuta sa slabesti sanatos şi sa obţii o silueta de invidiat.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*