Flexii Trisate

 

Flexii trisate

Flexii trisate – brate mai mari

Este mai bine sa lucrezi lent,cu o miscare stricta sau sa folosesti balansul corpului,pentru a obtine brate mai mari?
Executand flexiile cu miscari stricte,controland greutatea atat pe partea pozitiva cat si pe partea negativa este un lucru bun.Dar un rol important pentru obtinerea unor brate mari il are si executia trisata.Efectuand doar miscari stricte,vei adauga destul de greu noi kg pe bara.De aceea este bine sa folositi un mic balans,secretul fiind sa faci exercitiul mai greu,nu mai usor cum fac multi atunci cand executa flexii si exagereaza,aruncand pur si simplu greutatea printr-o zvacnire a intregului corp,riscand accidentari ale coloanei si cu toate ca folosesc o greutate mare ,ei de fapt implica mai putin bicepsii.Ideea e sa trisezi atat cat sa treci de punctul mort,folosind greutati mai mari decat la executia stricta,astfel greutatea folosita in celelate puncte ale miscarii va fi mai mare,nefiind limitata de cate kg poti desplasa prin punctul mort.

Incercati asta la flexiile din stand in picioare;Executati in primul rand flexii cu o miscare stricta,controland greutatea si pe partea pozitiva si pe cea negativa(pentru a fi siguri ca nu trisati lipiti-va de un perete)si observati ce greutate puteti folosi;apoi utilizati si un stil trisat,cu un usor balans al corpului,observati si de data asta greutatea folosita.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*