Flotari la paralele

Flotari la paralele

Flotari la paralele

  • Piept – (Zona Inferioara a Pectoralului)

Este un exercitiu suplimentar si se recomanda executia dupa exercitiile de baza sau la sfarsit pentru completarea antrenamentului de pectorali.

Exercitiul se face prin sustinerea trunchiului in brate, folosind o priza neutra, cu spatele drept, picioarele indoite si incrucisate unul peste celalalt.

Miscarea se face prin coborarea si aplecarea trunchiului in fata pana la nivelul umerilor si intinderea pectoralilor in functie de mobilitatea muschiului. Revenirea se va face prin impingerea in brate si ridicarea trunchiului pana la indreptarea bratelor aproape de tot lasandu-le putin flexate pentru a nu relaxa pectoralii si a mentine o tensiune constanta in muschi.

Pentru o solicitare cat mai mare a pectoralilor este recomandat ca antebratul sa fie in pozitia verticala pe tot parcursul miscarii iar pentru a creste incarcatura de lucru se poat folosi greutati aditionale.

Acest exercitiu se poate include in antrenamentul de pectorali al incepatorilor.
Muschii solicitati sunt: Zona Inferioara a Pectoralului, Deltoidul Anterior si Tricepsul Branhial.
Se recomanda executia in 4-5 seturi pana la epuizare.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*