Genuflexiuni la aparatul Hack-squat

Genuflexiuni la aparatul Hack-squat

Genuflexiuni la aparatul Hack-squat

  • Coapse (Cvadricepsul, Fesierii)

Este un exercitiu suplimentar care poate fi executat dupa exercitiile de baza. Este ideal in special persoanelor care doresc evitarea antrenamentelor cu greutati libere. Acesta ofera o securitate mult mai mare a coloanei vertebrale, datorita contactului permanent pe care il are spatele cu banca aparatului, pe tot parcursul exercitiului evitand astfel riscul de accidentare.

Pozitia
Exercitiul se va realiza intr-o pozitie inclinata la 38-40 de grade, cu spatele lipit de banca iar umerii asezati sub pernele de sustinere a greutatii. Mainile vor fi asezate pe manerul aparatului pentru a putea indeparta siguranta aparatului la inceperea exercitiului si punerea acesteia la loc in momentul terminarii exercitiului pentru a evita o accidentare.

Miscarea
Exercitiul consta in coborarea controlata a platformei cu greutati pana in punctul maxim de indoire a picioarelor. Ridicarea acesteia se va face in forta pana la indreptarea picioarelor. Aceste miscari se vor realiza fara intrerupere pana la terminarea exercitiului.

Respiratia
Respiratia se va efectua cu un inspir in momentul coborarii si un expir in momentul ridicarii.

Musculatura solicitata
Muschii solicitati in timpul exercitiului sunt: Vastul Extern, Vastul Intern, Dreptul Anterior si Marele Fesier.

Recomandari

  • Este un exercitiu care se recomanda in special incepatorilor, fetelor, care doresc sa evite antrenamentul cu greutati libere.
  • Se vor realiza 3-4 serii a cate 10-12 repetari.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*