Imbunatateste-ti antrenamentul!

Imbunatateste-ti antrenamentul-cateva sfaturi utile

Pentru a v-a mari substantial castigurile in masa musculara tineti cont de urmatoarele sfaturi si corectati greselile pe care le faceti in sala.Doua greseli comune intanlite chiar si la culturistii avansati sunt pauzele prea mari sau prea mici intre serii si coborarea prea rapida a greutatii pe partea negativa a miscarii.

  • O prima greseala este pauza prea mare dintre serii.Cand stai prea mult intre serii nu vei putea genera o intensitate suficienta la antrenamente pentru a stimula cresterea.Deci astfel nu vei progresa deloc.De partea cealalta este pauza prea mica intre serii ,neavand astfel timp suficient de odihna intre serii.Capacitatea cardiovasculara se va termina prea repede,vei ramane fara aer si nu vei reusi sa produci intensitatea necesara stimularii cresterii.Pentru a evita aceste doua extreme:(o pauza prea mare sau o pauza prea mica) folositi o regula simpla:-pauza trebuie sa dureze atat timp cat ai nevoie sa-ti revina respiratia la normal.Scopul tau principal este acela de aobosi muschiul vizat din ce in ce mai mult cu fiecare serie pe care o efectuezi.Timpul pentru care respiratia sa-ti revina la normal variaza in functie de exercitiu:dupa o serie de flexii cu bara iti vor trebui cam 45-60 de secunde pana respiratia sa revina la normal,dar dupa o serie de genoflexiuni respiratia v-a reveni la normal dupa mai bine de 3 minute.Incercati acest principiu si veti observa cum oboseala din muschi va creste intr-un ritm alert,sistemul cardiovascular va fi taxat mai mult,intensitatea va fi mai crescuta inca de la a 2-a serie,muschiul va obosi mai repede si nu vei avea nevoie de prea multe serii.
  • A doua greseala este sa faceti partea negativa(cand greutatea coboara si muschiul este in elongatie) a miscarii prea repede.Studiile au aratat ca partea negativa a repetarii aduce mari beneficii antrenamentului cu greutati.Daca vei cobori prea repede greutatile vei anula  pur si simplu beneficiile antrenamentului.Rezultatele vor fi vizibile atunci cand vei cobori greutatile mai lent,controlat pentru ca astfel cresti intensitatea.Tot timpul greutatea trebuie sa coboare controlat.Ca regula de baza partea pozitiva a miscarii trebuie sa dureze 1-2 secunde iar partea negativa 2-3 secunde.Intensitatea in antrenamentul culturistilor poate fi definita ca lucrul mecanic efectuat pe unitate de timp.Pentru ca aceasta sa creasca trebuie sa:1-crestem greutatile:2-crestem amplitudinea miscarii:3-crestem volumul:4-descrestem pauza dintre serii:5-descrestem viteza de executie a repetarilor

Tine cont de aceste sfaturi,scade pauza dintre serii pana iti recapeti rasuflarea si coboara mai lent greutatea ,accentuand partea negativa a miscarii.veti fi impresionati de rezultate!

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*