Impins cu gantere la plan inclinat

Impins cu gantere la plan inclinat

Impins cu gantere la plan inclinat

  • Piept – (Zona Superioara a Pectoralului)

Se recomanda executia la inceputul antrenementului deoarece este un exercitiu de baza.
Se face pe o banca inclinata la 30-40 grade prin apucarea ganterelor cu o priza de tip pronatie, spatele arcuit cu picioarele cat mai in spate. Sprijinirea pe picioare confera o forta si o stabilitate mult mai mare pentru impingerea greutatii.
Ridicarea ganterelor se va face de la nivelul umerilor, prin impingerea acestora cu o miscare exploziva impreuna cu un expir in ultima treime a cursei, pana la indreptarea bratelor aproape de tot. Se vor lasa putin flexate pentru a nu permite relaxarea pectoralului, avand o tensiune constanta pe tot parcursul miscarii.
Coborarea ganterelor se va face cu o miscare lenta si controlata, impreuna cu un inspir, pana la nivelul umerilor. Acest exercitiu difera de impins cu bara din inclinat, datorita coborarii ganterei si intinderii pectoralului mai mult decat cu bara . Intinderea se va face in functie de mobilitatea muschilor. Nu este recomandat exagerarea unei intinderi prea mari a muschilor datorita riscului mare de accidentare.
Muschii solicitati sunt: Zona Superioara a Pectoralului, Deltoidul Anterior si Tricepsul Branhial.
Se va executa in 3-4 seturi a cate 8-10 repetari.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*