Importanta somnului in culturism

Importanta somnului in culturism

Pentru cresterea in masa musculara si forta, in urma antrenamentului de culturism este nevoie de odihna suficienta, iar principalul factor in obtinerea acesteia este somnul. Conform specialistilor odihna suficienta inseamna minim 8 ore de somn neintrerupt in fiecare noapte.

Cresterea musculara se poate obtine cu ajutorul a 3 factori importanti si anume: antrenamentul, alimentatia si odihna (somnul). Aceste 3 ingrediente esentiale nu trebuiesc neglijate niciodata, in cazul in care dorim acumularea de masa musculara si forta. Majoritatea culturistilor insa neglijeaza odihna (somnul) iar masa musculara are de suferit. Daca nu ai parte de un somn odihnitor, nu vei mai putea face fata eficient exercitiile fizice iar recuperarea in urma antrenamentelor, va fi influentata negativ, stopand progresul cresterii in masa musculara si forta.

Pentru o recuperare mai rapida a musculaturii se poate dormi putin dupa amiaza, deoarece chiar si 30-40 de minute de somn pe timpul zilei poate aduce efecte benefice in cresterea musculara. O jumatate de ora de somn dupa-amiaza, poate face pentru majoritatea sportivilor, cat o ora sau doua dormite noaptea. Nu toti avem timp de un somn pe timpul zilei, insa daca se iveste ocazia este foarte indicat sa dormim. Un somn adecvat poate fi ingredientul lipsa pentru a-ti atinge potentialul maxim.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*