Metoda efortului pana la epuizare

Metoda efortului pana la epuizare

Metoda efortului pana la epuizare

Realizarea acestei metode de antrenament consta in executarea unui antrenament cu serii pana la epuizare, folosind o greuatate mica, care sa permita multe repetari. Aceasta metoda de antrenament are o aplicabilitate foarte mare in perioadele de definire musculara, deoarece necesita consumul unei cantitati foarte mare de calorii, datorita numarului mare de repetari executate pentru o serie.

Metoda de antrenament a efortului pana la epuizare, se face cu o greutate de lucru medie sau submedie in functie de pregatirea executantului.

Greutatea folosita pentru Metoda efortului pana la epuizare:

  • Incepatorii – 35 – 45 % din 1RM
  • Avansati – 60 – 65 % din 1RM
Metoda efortului pana la epuizare are ca avantaje fata de alte metode de antrenament:

  • Evitarea accidentarii datorita greutatilor reduse in timpul antrenamentului.
  • Capilarizarea mai accentuata a musculaturii datorita numarului mare de repetari executate la antrenament.
  • Datorita volumului mare de repetari, rezultatele sa vor vedea doar dupa stabilirea starii de oboseala asupra musculaturii.
  • Arderea tesutului adipos.

1RM – Reprezinta greutatea maxima cu care se poate face o singura repetare.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*