Metoda Heavy Duty

 

Heavy Duty metod

Antrenament de tip HIT

„Heavy Duty” este o metoda promovata de MIke Mentzer,cunoscuta ca HIT(„High Intensity Training”- antrenament de mare intensitate).Aceasta metoda presupune antrenamente scurte,foarte intense si cu frecventa redusa .
Acest principiu presupune executarea unui singur set pentru fiecare grupa musculara,in superserie;fiecare set va fi efectuat pana la epuizare.Obiectivul pincipal este cresterea incarcaturii la fiecare antrenament.
Folosind programul Heavy Duty veti lucra tot corpul de 2 sau 3 ori pe saptamana(8-10 exercitii,fiecare exercitiu alcatuit dintr-un singur set efectuat pana la epuizare)Incepeti cu o incalziere usoara si streching.Apoi veti efectua exercitiile unul dupa altul fara pauza intre ele (veti face doar o pauza minima intre seturi pentru a recalibra greutatile).

Exemplu de program HIT:

  • 1.Genoflexiuni:1 set de 20 de repetari
  • 2.Ramat cu bara din aplecat:1 set de 8-10 repetari
  • 3.Impins din culcat cu bara :1 set de 8-10 repetari
  • 4.Impins de la ceafa:1 set de 8-10 repetari
  • 5.Flexii cu bara din stand in picioare:1 set de 8-10 repetari
  • 6.Extensia bratelor din culcat cu bara :1 set de 8-10 repetari
  • 7.Ridicari pe varfuri:1 set de 8-10 repetari
  • 8.Crunch :1 set de 8-10 repetari

In dreptul exercitiilor aveti numarul minim de rpetari,fiecare set v-a fi executat pana la epuizare,fara ajutor si fara a trisa.Riscul de accidentare este destul de ridicat asadar evitati sa-l folositi in permanent si introduceti-l in antrenament de cateva ori de-a lungul anului.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*