Nutrientii Potriviti Inainte De Antrenament

 

Nutrienti potriviti inainte de antrenament

Ai nevoie de nutrientii potriviti inainte de antrenament

Cu 30 de minute inainte de a merge la sala este recomandat sa consumi 20g de proteina cu digestie rapida ,si 20-40 grame de carbohidrati cu digestie lenta.

  • Aminoacizii din proteine trebuie sa ajunga cat mai repede in sistemul circulator pentru a fi folositi drept combustibil si pentru a preveni distrugerea musculara.Cea mai buna proteina cu digestie rapida este proteina din zer.
  • Carbohidratii cu absortie lenta intra in fluxul sanguin (sub forma de glucoza) intr-un ritm lent si continuu.Consumati inainte de antrenament carbohidrati cu absortie lenta pentru ca atunci cand sunt absorbiti lent si constant,nivelul de insulina v-a ramane scazut,vei arde mai multe grasimi si vei avea energie pe parcursul intregului antrenament.Nu consumati inainte de antrenament carbohidrati cu absortie rapida pentru ca vor intra rapid in sange ,vor creste nivelul de insulina,ceea ce va opri arderea grasimilor si ar epuiza rapid glucoza ,oboseala instalandu-se inainte de a termina antrenamentul.

Intr-un studiu ce a avut loc in Taiwan cercetatorii au pus atletii sa alerge pe banda pana la epuizare ,dupa ce au consumat fie carbohidrati cu absortie lenta,fie cu absortie rapida.Acestia au alergat mai mult cu aproximativ 8 minute atunci cand au consumat carbohidrati cu absortie lenta inainte de antrenament decat atunci cand au consumat carbohidrati cu absortie rapida.Atunci cand au mancat carbohidrati cu absortie lenta au ars mai multe calorii fata de cealalta situatie,acesta fiind si motivul principal pentru aceasta diferenta.
Inainte de antrenament trebuie sa mananci carbohidrati cu asimilare lenta cum ar fi mere,pere,portocale,capsuni (majoritatea fructelor),paine integrala de secara,fulgi de ovaz,paste fainoase din faina integrala si cartofi dulci.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*