Ora nutritiei face diferenta

Ora consumului de nutrienti face diferenta

Ora consumului de nutrienti face diferenta

Suplimentarea inainte si dupa antrenament poate inbunatatii semnificativ cresterea fortei, a masei musculare striate si scaderea tesutului adipos comparativ cu suplimentarea efectiva in afara perioadei de antrenement.

Un studiu realizat recent in Australia, pentru exeminarea efectelor suplimentarii inainte si dupa antrenament in comparatie cu consumul suplimentelor in restul timpului, asupra hipertrofiei musculare a fortei musculare si a grasimi corporale, sa efectuat pe o durata de 10 saptamani cu un program de rezistenta.

In cadrul acestui experiment participantii au fost impartiti in doua grupe.
Primul grup a consumat 40 de grame de hidrolizat de proteina din zer, 40 de grame carbohidrati cu un indice glicemic ridicat si 7 grame de monohidrat de creatina inainte si dupa antrenamentul de rezistenta.
Cel de-al doile grup a consumat aceleasi cantitati de suplimente nutritive dimineata si seara, executand antrenamentul de rezistenta cu mult timp dupa consumul de nutrienti.

Toate masuratorile au fost efectuate cu o saptamana inainte de inceperea experimentului si pe toata durata de 10 saptamani al antrenamentului de rezistenta, fiind atent supravegheate.
Rezultatele testului a confirmat ca suplimentarea inainte si dupa antrenament duce la inbunatatirea fortei, a musculaturii si s scaderii grasimii corporale, maximizand efectele anabolice ale exercitiilor, fata de consumul de suplimente in restul zilei.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*