Planul De Antrenament

 

planul de antrenament

Abordarea planului de antrenament

Cateva aspecte simple si de baza :

  • Intotdeauna incepeti antrenamentul cu o incalzire,care are rolul de a va pregati pentru un antrenament bun.Pentru a putea performa,organismul are nevoie de o perioada de acomodare pentru a regla ritmul cardic,temperatura,elasticitatea articulatiilor si muschilor.
  • Folositi greutati maximale care va permit o executie stricta a exercitiului.Nu ridicati greutati excesive pentru ca puneti in pericol articulatiile.
  • Executati exercitiile in forma stricta si nu folositi inertia.Folosind inertia veti reduce cursa miscarii deci intervalul extensie maxima-contractie maxima dispare.
  • Pentru a progresa schimbati-va periodic programul de antrenament.Variati exercitiile,greutatile,tehnicile de crestere a intensitatii si veti sta departe de monotonie.
  • Cand va antrenati cu greutati mari, intotdeauna sa fiti asistat de un partener pentru a evita accidentarile.Cand este cazul partenrul va poate ajuta sa efectuati si cateva repetari fortate.
  • Antrenati-va toate partile corpului,toate grupele musculare
  • Nu va antrenati grupele musculare pana la epuizare la fiecare antrenament.
  • Intotdeauna sa aveti un plan de antrenament,pregatit din timp si bine gandit pentru a duce la scopul urmarit
  • Evitati supraantrenamentul.Muschii cresc atunci cand va odihniti si nu in timpul antrenamentului,asadar odihniti-va si hraniti-va corespunzator
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*