Pompare La Finalul Antrenamentului

 

pomparea musculara

Pompare la finalul antrenamentului

O buna pompare inseamna mai multa apa si sange in muschi,prin urmare mai multi hormoni anabolici,nutrienti si oxigen.Aceste doua tehnici va vor ajuta sa cresteti pomparea printr-un numar mare de  repetari adaugate la finalul exercitiilor.

  • Seturile descrescatoare – Cand ajungeti la epuizarea scadeti repede greutatea si continuati repetarile pana va extenuati din nou,apoi din nou mai scadeti pentru a efectua si mai multe repetari.Astfel veti reusi sa duceti muschii dincolo de limita de epuizare,fortand muschii sa se contracte in continuare,opunandu-se unei rezistente mai mici.Nivelul hormonului de crestere si al factorului 1 de crestere asemanator insulinei vor fi mai ridicate si vor favoriza cresterea musculara,a fortei si eliminarea grasimii din corp.
  • Repetarile fortate – Atunci cand la sfarsitul unui set nu veti mai putea executa nici o repetare singur,partenerul de antrenament va v-a ajuta doar atat cat este necesar pentru a misca greutatea pentru inca 2-3 repetari.Astfel veti depasii punctul normal al epuizarii si veti continua lucrul la intensitate maxima.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*