Antrenament piept Dexter Jackson

Antrenament piept Dexter Jackson

Antrenament piept Dexter Jackson

Antrenamentul lui Dexter Jackson este creat din seturi piramidale (crescand greutatea pe masura ce scade numarul de repetari) folosind superseturile pentru acceasi grupa musculara, crescand astfel intensitatea antrenamentului cu o miscare exploziva pe partea ascendenta, iar pe partea descendenta o miscare controlata si lenta. Prefera sa lucreze mai mult la aparate decat exercitiile libere pentru o securitate mai mare asupra accidentarilor sau deformarea exercitiului.

Antrenament piept Dexter Jackson

  • Inpins din culcat cu bara 4 seturi x 6-10 repetari
  • Inpins inclinat la aparatul Hammer Strength 3 seturi x 6-10 repetari
  • in superset cu
  • Fluturari la cablu 8-12 seturi x 8-12 repetari
  • Inpins inclinat la aparatul Smith-Machine
  • in superset cu
  • Fluturari pe plan orizontal

Impins din culcat cu bara
Acest exercitiu il executa la inceputul antrenamentului deoarece este un exercitu de baza si ii permite executarea miscari cu o greutate mare. Miscarea o face prin coborarea barii lent pana la nivelul pieptului si ridicarea acestea intr-un ritm exploziv fara sa indrepte coatele de tot. Foloseste o greutate care sa ii permita 6-10 repetari.

Impins inclinat la aparatul Hammer Strength in superset cu Fluturari la cablu
Incepe cu Impins inclinat la aparatul Hammer Strength cu o greutate care sa ii permita 6-10 repetari. Se aseaza la aparat astfel incat pe partea negativa a miscarii, pumnul se pozitioneaza putin mai jos de nivelul umarului, dupa care impinge exploziv fara a indrepta bratele de tot. La terminarea exercitiului executa Fluturari la cablu fara a lua pauza. Acest execitiu il executa la helcometru avand talpile paralele, genunchii si bratele putin indoite. Miscarea o face prin apropierea bratelor in partea de jos sau partea de sus si mentine timp de o secunda in acea pozitie.

Impins inclinat la aparatul Smith-Machine in superset cu Fluturari pe plan orizontal
Incepe cu Impins inclinat la aparatul Smith-Machine cu o priza mai mare decat latimea umerilor, avand o coborare lenta pe partea negativa si o miscare exploziva pe partea pozitiva. Dupa terminarea exercitiului face Fluturari pe plan orizontal fara pauza. Acest exercitiu il face pe o banca orizontala prin coborarea ganterelor prin lateral cu bratele putin flexate, pana la intinderea pectoralilor la maxim, dupa care revine in pozitia de start prin apropierea bratelor cu o miscare lenta.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*