Antrenament spate Roelly Winklaar

Antrenament spate Roelly Winklaar

Antrenamentul de spate al lui Roelly Winklaar campion NY Pro

Programul de antrenament:

  • Luni: Piept si Tricepsi
  • Marti: Cvatricepsi si Bicepsi femurali
  • Miercuri: Umeri si Trapez
  • Joi: Pauza
  • Vineri: Spate sI Bicepsi
  • Sambata: Pauza
  • Duminica: Pauza

 

Spate

Ramat cu gantera
Roelly Winklaar executa acest exercitiu cu gantera la 30 cm in fata distanta de umeri, prin ridicarea ganterei in diagonala, cu degetul mare spre corp iar pe masura ce trage roteste mana astfel incat la sfarsitul miscari, degetul mic sa fie orientat spre corp iar degetul mare in partea opusa.

 

Ramat cu bara
Pentru acest exercitiu foloseste o priza prin supinatie, unde lucreaza si o parte din bicepsi, astfel permite executarea cu greutati mai mari. La antrenamentul de spate alterneaza ramatul cu bara cu ramat cu bara la aparatul Smith.

 

Ramat la helcometru
Pentru izolarea muschilor foloseste foarte mult exercitiile cu cablu. La acest exercitiu tine spatele drept cu o mica indoire in partea de jos, pastrand aceasta pozitie pe toata durata miscarii fara sa se aplece inainte sau inapoi.

 

Tractiuni la helcometru, din asezat  cu priza prin supinatie
Lucreaza acest exercitiu pentru marii dorsali, cu o priza prin supinati pentru o forta mai mare si o contractie mai mare a muschilor. Acest exercitiu este asemanator ca tractiuni la bara cu priza prin supinatie dar lucreaza acest exercitiu pentru o contractie mai mare asupra marilor dorsali.

 

Tractiuni la helcometru, la ceafa din asezat
Executa acest exercitiu fara a duce bara pana la mijlocul trapezilor deoarece pune articulatia umarului intr-o pozitie de accidentare, de accea duce bara pana in varful trapezului.

 

Pullovers cu franghia
Exercitiile de pullover le executa la sfarsitul antrenamentului pentru o pampare mai mare a marilor dorsali. Mai executa aceste exercitii si in perioada de concurs in superserii cu ramat la cablu sau tractiuni din asezat. Acest exercitiu il executa din picioare sau din genunchi cu fata la aparat pentru o intindere mai mare a spatelui.

 

Diagonala la helcometru cu un brat
Acest exercitiu il executa inainte de concurs cu o miscare undeva intre tractiune din asezat si ramat, la un unghi de 45 de grade, prin ducerea bratului in spate, fiind foarte eficient pentru marii dorsali.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*