Dieta definire musculara al lui Frank Zane

Dieta definire musculara al lui Frank Zane

Dieta definire musculara al lui Frank Zane

In timpul perioadei de definire musculara Frank Zane foloseste un regim alimentar restrictiv. Tipul somatic din care provenea Frank Zane era ectomorf, fiind intr-un avantaj al definirii masei musculare fata de ceilalti sportivi din alte tipuri somatice. Aceasta dieta nu este recomandata, deoarece este restrictiva, fiind indicat doar retinerea ideilor principale pentru adaptarea la regimul alimentar in functie de nevoile si posibilitatile fiecaruia. Pentru a obtine rezultate maxime este indicat crearea unui regim alimentar special pentru fiecare persoana in parte.

Dieta definire musculara Frank Zane

  • Ora 6: Se trezeste si ia 6 capsule de aminoacizi, 1 capsula de multiminerale. Dupa aceea consuma o jumatate de grepfrut si bea apa minerala. Dupa o scurta perioada consuma 5 grame de glutamina (supliment considerat de el ca fiind foarte important pentru cresterea musculara) si 19 capsule de aminoacizi, impreuna cu putin suc natural de fructe.
  • Ora 7: Micul dejun consta in 3 oua fierte, jumatate de grepfrut, vitamine, minerale si o jumatate cana de cafea.
  • Ora 9: Antrenament. La 30 de minute dupa antrenament consuma 15 capsule de aminoacizi, 500 mg l-triptofan, 250mg niacin, un complex de vitamine si minerale, 4 capsule de condroitin sulfat, clucozamina si 5 grame de creatina (avand rolul de refacere energetica).
  • Ora 14: Pranzul consta intr-o salata 350 grame pui curcan la gratar impreuna cu 2 felii de branza topita. Dupa care are parte de doua ore de somn pentru refacerea musculara.
  • Ora 17: O mica gustare care consta in 2 linguri de concentrat proteic din albus de ou, impreuna cu capsuni si o bautura speciala din piersici cu un constinut de 24 grame proteine si 10 grame carbohidrati.
  • Ora 20:  Cina consta in pui fara legume, impreuna cu un complex de vitamnine si minerale.
  • Ora 23: Un fruct impreuna cu 10 grame melatonina.

Totalul caloriilor consumate de Frank Zane intr-o zi ajunge la 1500 de kcal. Aceasta dieta este un regim foarte restrictiv pe care il foloseste doar pe o perioada de 3 zile dupa care creste numarul de calorii 2000 kcal. Aceasta dieta este folositea de Frank Zane pentru perioadele precompetitionale. Pentru un culturist amator un astfel de regim alimentar nu este indicat sa contina sub 2000 de kcal pe zi.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*