Progresul grupelor de muschi deficitare

10 sfaturi pentru progresul grupelor musculare deficitare.

Fiecare are cel putin o grupa de muschi care este mai putin dezvoltata,ramanand in urma pentru ca raspunde mai greu la antrenamente.Pentru a adauga noi castiguri si pentru a progresa la o grupa musculara incapatanata tineti cont de aceste 10 sfaturi.Acestea se adreseaza celor avansati care au peste 3-5 ani de antrenamente.

  • 1.La toate exercitiile pentru muschiul vizat,accentuati partea negativa(cand greutatea coboara).Tempoul este 4/1/x astfel vei cobori greutatea in 4 secunde,te opresti in partea de mijloc a coborari timp de 1 secunda,apoi ridici exploziv greutatea.
  • 2.Antreneaza-ti grupa musculara deficitara de 2 ori pe saptamana cu cel putin 2 zile de pauza intre ele.Un antrenament trebuie sa fie normal ca intensitate si volum ,iar celalalt antrenament sa fie mai usor(cam jumatate din volumul normal).
  • 3.Aplicand principiul prioritatii vei lucra muschiul incapatanat la inceputul antrenamentului,astfel muschiul v-a beneficia de cea mai mare energie care ii poate fi acordata in cadrul unui antrenament.TRebuie sa fii pregatit fizic si mental pentru acest lucru.
  • 4.Ai grija sa variezi exercitiile,greutatile,numarul de repetari,prizele,unghiurile,pauzele intre serii,intensitatea,trebuie sa schimbi tot timpul cate ceva pentru a soca in permanenta muschiul.
  • 5.Pentru a-i oferi corpului mai mult timp de refacere si crestere trebuie sa dormi putin mai mult in noaptea de dinainte si dupa antrenament.
  • 6.In ziua respectiva trebuie sa cresti numarul de calorii din alimente de calitate.La masa de dinainte si dupa antrenament creste carbohidratii cu 25-50%.Pentru a te putea antrena mai greu si a te reface mai eficient ai nevoie de mai multi nutrienti.
  • 7..Hidrateaza-te in timpul antrenamentului cu un shake cu bautura care sa contina glutamina (10 grame),BCAA(10 grame),beta-alanina(3 grame),creatina(3 grame).
  • 8.Cand iti antrenezi grupa musculara deficitara este bine sa ai un partener,acesta te poate motiva verbal si mai important te poate ajuta la efectuarea unor repetari pentru a atinge epuizarea completa.
  • 9.Creeaza o conexiune minte-muschi .Cand o grupa nu raspunde la stimuli trebuie sa creezi o legatura intensa cu muschiul pentru fiecare repetare.Nu este de ajuns doar sa ridici pur si simplu greutatea,trebuie sa vizualizezi exact cum vrei sa arate muschiul,cum sa decurga seriile inainte de a le efectua fizic.
  • 10.Foloseste pentru acea grupa incapatanata metode terapeutice,cum ar fi masajul,pentru ca in acest fel vei creste irigarea cu sange in acea grupa si intinderea fasciei (membrana care imbraca muschiul).Potentialul de crestere al muschiului v-a creste ,recuperarea se v-a imbunatati.Doar daca folosesti un plan inteligent si ai rabdare vei vedea imbunatatirea pe care o cauti.

 

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*