Proteinele si aminoacizii cresc masa musculara

Proteinele si aminoacizii cresc masa musculara

Proteinele si aminoacizii cresc masa musculara

Masa muscula poate ajunge la dimensiunile maxime intre varstele de 20 si 35 de ani. Dupa aceasta perioada masa musculara incepe sa scada treptat fiind intr-o continua sinteza si descompunere chiar si impreuna cu solicitarile antrenametelor de culturism. Pentru a mentine dimensiunile masei musculare este nevoie de un aport optim de proteine.

Cercetatorii au facut un rezumat despre modul in care antrenamentul cu greutati si proteinele influenteaza cresterea musculara.

  • Leucina este amidoacidul cheie care porneste sinteza proteinelor musculare (calea mTor). Acest aminoacid trebuie insotit de intregul grup de aminoacizi esentiali pentru ca hipertrofia musculara sa creasca, in caz contrar aceasta va stagna.
  • Dupa un exercitiu de rezistenta intensa sinteza proteinelor musculare ajunge sa fie direct proportionala cu aportul de proteine.
  • In cadrul hipertrofiei musculare calea mTOR este cea mai activa , in special in muschii cu fibre rapide. In muschi exista mai multe tipuri de fibre musculare printre care si fibrele rapide care raspund cel mai bine la exercitiile de maxima intensitate.
  • Cresterea musculara are loc in momentul in care aceste fibre sunt activate (fibre rapide) in functie de intensitatea si durata tensiunii in timpul antrenamentului cu greutati.
  • Pentru personale in varsta de peste 40 de ani este este nevoie de un aport proteic adecvat pentru mentinerea masei musculare deoarece, organismul raspunde mai greu la aminoacizi esentiali.
  • Combinarea unui aport proteic adecvat impreuna cu antremanetele de culturism este cea mai buna metota pentru stimularea cresterii masei musculare si oprirea atrofierii (descompunerea) musculaturii indiferent de varsta.
Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*