(Pull-Over) Tragerea ganterei deasupra

Tragerea ganterei deasupra (Pull-Over)
(Pull-Over) Tragerea ganterei deasupra

  • Piept – (Marele Pectoral)

Este un exercitiu cu o importanta mare in dezvoltarea si ameliorarea mobilitatii cutiei toracice. Datorita faptului ca este un exercitiu suplimentar se recomanda executia la sfarsitul antrenamentului dupa exercitiile de baza sau la inceputul antrenamentului cu greutati usoare pentru incalziea musculaturii.

Se face din pozitia orizontala cu umerii transversali pe banca, spatele putin flexat  iar picioarele departate la nivelul umerilor.

Miscarea consta in coborarea ganterei in jos, cu bratele putin flexate, iar coatele mentinute in lateral si in spate. Coborarea se va face cu un inspir profund, avand o miscare lenta si controlata.
Revenirea in pozitia de start se va face impreuna cu un expir, prin tragerea si ridicarea ganterei in fata, pana cand ajunge perpendiculara pe zona pectoralilor. Musculatura pectoralilor pe tot parcursul miscarii va trebui sa fie intr-o continua contractie.

Zonele musculare solicitate in timpul exercitiului sunt: Pectoralii, Marele Dorsal, Marele Dintat si Rotundul Mare.
Acest exercitiu este recomandat si pentru fete deoarece ofera o postura ferma si tonica a bustului.
Se recomanda executia in 3-4 serii cu o greutate care sa permita 10-12 repetari.

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*