Tricepsi – combinatii de exercitii

Combinatii de exercitii pentru tricepsi

Multi antreneaza bicepsii intens in speranta ca vor avea brate mari,insa tricepsii sunt cei care ar trebuii sa primeasca mai multa atentie,pentru ca ei reprezinta doua treimi din masa musculara a bratului,pe cand bicepsii doar o treime.
Acordati o atentie speciala tricepsilor,alcatui-ti-va un antrenament inteligent prin alegerea si combinarea corecta a exercitiilor si veti avea niste tricepsi exceptionali.
 Pentru triceps,cele mai bune exercitii,sunt:

  • -flotarile la paralele
  • -impins cu bara din culcat
  • -extensiile cu bara din culcat pe banca

Evitati extensiile cu gantera deasupra capului pentru ca pe langa faptul ca este un exercitiu de izolare si nu permite folosirea unor greutati prea mari, este si periculos pentru ca pune mult stres asupra tendonului de deasupra cotului 

Incercati sa faceti pentru tricepsi,3 antrenamente diferite,la fiecare folositi doua exercitii diferite de cele folosite la celelalte antrenamente.

  • 1.Primul antrenament:-faceti flotari la paralele,urmat de extensii deasupra capului la scripete din stand
  • 2.Al 2-lea antrenament:-faceti impins cu bara din culcat(priza ingusta),urmat de extensii la scripete
  • 3.A3-lea antrenament:-faceti flotari intre banci cu calcaiele pe o banca si mainile pe cealalta(asezati 1-2 discuri in poala),urmat de extensii din culcat cu bara

Faceti 4-6 serii pentru fiecare exercitiu iar numarul de repetari sa varieze intre 4-6 pe serie la exercitiile de baza si 8-10 repetari pentru exercitiile de izolare.
Daca aveti un potential genetic potrivit combinarea acestor exercitii va pot transforma triceosii obisnuiti in tricepsi de exceptie!

Bookmark and Share
[Delicious] [Digg] [StumbleUpon] [Myspace] [Linkedin] [Twitter] [Facebook] [Google Plus]

0 Comentarii

Adauga comentariu


*